Hola des de Lleida :)

Preséntate aquí como nuevo miembro del foro

Moderador: maskyls

Hola des de Lleida :)

Notapor Subanik » 29 Jul 2017, 17:24

Hola! aquí teniu una completa ignorant del món del 4x4 :lol: Mai he tingut un 4x4...de fet ni cotxe, fins ara m'havia mogut sobre dos rodes, amb motor o sense, però al desembre vaig tenir la meva primera i única experiècia en 4x4: anar de Lisboa a Dakar :P no està mal per provar eh? i ara se m'ha posat la ceba al cap i no hi ha manera, què hi farem XD Un amic de Barcelona es part de l'organització, per això hi vaig anar, sempre em deia q ho havia de provar...i mira, ara "una maldecap" més, nou hobby "baratet" jaja
Encara no tinc cotxe però serà un Montero o un Land Cruiser, més probable un Montero a partir del 2006 pq em té el cor robat, ja sé...no hauriem de triar per estètica però...de fet, es un bon cotxe, espero no anar a embrague nou x any :mrgreen:

Per si us pica la curiositat, o si busqueu algo q fer en 4x4, això es el q vaig fer al desembre: http://www.saharadesertchallenge.com/essdc_index.html
L'organització es portuguesa. Econòmic, ben organitzat i moooolt bon rollo. Ojo, NO es competitiu. Amb els colegues deiem q es un "rally barbacoa" ajaja pq pots parar a fer el café etc no massa tampoc eh les etapes son llargues. Dorms al desert la meitat dels dies, l'altra meitat en hotel i passes el cap d'any al mig del desert. No està mal com a plan per Nadal :P

(collons, com tots els meus posts siguin així de llargs em fotreu fora del foro XD)
Subanik

Re: Hola des de Lleida :)

Notapor Juan Giménez » 29 Jul 2017, 22:43

Hola a tots

Bona experiencia la que explicas benvingut des Alt Panedés.

Salut Joan
Juan Giménez

Notapor ElionBDN » 30 Jul 2017, 12:03

bienvenida, pasa y ponte comoda! valla rutaza para iniciarse en el mundillo, que lujazo!
ElionBDN

Notapor maskyls » 30 Jul 2017, 22:06

Subanik escribió:Hola! aquí teniu una completa ignorant del món del 4x4 :lol: Mai he tingut un 4x4...de fet ni cotxe, fins ara m'havia mogut sobre dos rodes, amb motor o sense, però al desembre vaig tenir la meva primera i única experiècia en 4x4: anar de Lisboa a Dakar :P no està mal per provar eh? i ara se m'ha posat la ceba al cap i no hi ha manera, què hi farem XD Un amic de Barcelona es part de l'organització, per això hi vaig anar, sempre em deia q ho havia de provar...i mira, ara "una maldecap" més, nou hobby "baratet" jaja
Encara no tinc cotxe però serà un Montero o un Land Cruiser, més probable un Montero a partir del 2006 pq em té el cor robat, ja sé...no hauriem de triar per estètica però...de fet, es un bon cotxe, espero no anar a embrague nou x any :mrgreen:

Per si us pica la curiositat, o si busqueu algo q fer en 4x4, això es el q vaig fer al desembre: http://www.saharadesertchallenge.com/essdc_index.html
L'organització es portuguesa. Econòmic, ben organitzat i moooolt bon rollo. Ojo, NO es competitiu. Amb els colegues deiem q es un "rally barbacoa" ajaja pq pots parar a fer el café etc no massa tampoc eh les etapes son llargues. Dorms al desert la meitat dels dies, l'altra meitat en hotel i passes el cap d'any al mig del desert. No està mal com a plan per Nadal :P

(collons, com tots els meus posts siguin així de llargs em fotreu fora del foro XD)

Benvinguda al foro!!!
Flipa.. per ser novata ..ppffff ja m'agradaria a mi haber fet aquest viatge!
Per altre banda el montero es una gran opció ! i més per fer dunes!
no obstant si pots arribar al Land Cruiser es un altre nivell.. pero el montero m'encanta!
posa fotos de les unitats que estas vigilant! si no saps com passa el enllaç i el mirem,
merci!
salut
christian
maskyls

Volver a Presentaciones