Poca (ninguna) información

Foro para preguntas generales, explicaciones, anécdotas, etc.

Moderador: maskyls

Re: Poca (ninguna) información

Notapor maskyls » 27 Oct 2017, 21:18

Gracias @Dimet!
Por otro lado os digo lo curioso es que en el grupo de whats como decís , es una locura predomina buen ambiente buen rollo y eso es lo que siempre ha predominado en esta casa y es lo que mas me gusta de este buen grupo de gente reunida, por otro lado tambien os digo que casi cada semana se hacen salidas por whatsapp pero l gente no las publica :-(..
Pero obviamente entiendo que hay gente que le da pereza entrar en foros(otra cosa he de reconocer que el foro es arcaico y anticuado) pero bueno puedo buscar actualizarlo o cambiar el diseño o instalar cosas pra facilitar cosas pero es que no le veo ninguna mejora que ayude a que la gente participe la verdad..

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk Pro
maskyls

Notapor Joanra » 02 Nov 2017, 18:04

Desgraciadament estic d'acord amb els comentaris d'aquest fil. Hi ha molt poca activitat i es culpa de tots, no pas de l'administrador. Si hi ha foros de 4x4 que xutenmes com KDjoteros o HDJ series i de estrangers mes. Pero son d'ambit molt mes gran amb mes base de gent inscrita i genera mes vidilla.

Aqui som els que som i la impressio es que tot es fa per wassap. Jo personalment no se com si accedeix ni tampoc ho dessitjo, paso de rebre 1000 missatges de colegueo. Ho respecto i esta be ser un grup d'amics, pero un foro ha de ser quelcom mes, amistad, interes comú en la afició, un repositòri d'informació, sortides etc..

Si no entrem no escribim, no animem entre tots el cotarro i tot passa en un altre lloc doncs no te sentit.
Es el que hi ha, l'administrador no te cap culpa, prou fa.

El meu diagnòstic tambe es de RIP.
Joanra

Notapor Joanra » 06 Nov 2017, 15:53

Benvolguts,

Em despedeixo del foro per manca d'us per mi. Espero que trobeu la formula de donar-li la volta i manntenir-lo.
Si algú es mou pels camins del bergueda doncs igual ens trobem qualsevol dia, o al marroc no se sap mai !

una abraçada

Joan Ramon
KDJ95 "blue djinn"
Joanra

Notapor dimet » 07 Nov 2017, 01:00

Home, Joan Ramon,
Sense cap mena d'ànim d'ofendre ni res semblant... tampoc cal posar-se tràgic i haver de saltar del vaixell!
D'acord que tot plegat podria estar més animat, aquí i a tot arreu... , però no cal que te'n vagis!
En un grup d'amics sempre hi ha aquell que és més xerrameca, i aquell que és més callat.
De vegades uns amics pot fer temps que no es veuen, però quan es retroben, l'amistat continua allà...
Jo només he fet una sortida (fins i tot em fa vergonya dir-ho) amb alguns de vosaltres (Javier Cota, Flori, Ratrasse i 2 cotxes més dels quals em sap greu no recordar els noms), però entre el què vaig veure aquell dia, i el què vaig seguint pel fòrum em dóna la sensació de tenir una colla d'amics que val la pena, disposats a passar-s'ho bé i fer que t'ho passis bé, ajudant sempre que calgui...
La gràcia dels fòrums és que estan vius... uns hi entren, els altres en surten, però les vivències, informacions, ... queden allà, esperant a d'altres nous amics que les puguin gaudir i/o fer servir...
Mentre el fòrum continuï obert, tinc la intenció de continuar-vos seguint, col·laborant amb el què sigui possible, i, espero, fent alguna altra sortida quan els € siguin més propicis!!

Salut!

Salut,
David
Des d'Osona amb un Disco3.
dimet

Notapor bigpatrol » 07 Nov 2017, 06:39

Ben dit amic Dimet, "com mes siguem mes riurem" jejeje, i al Joanra li diría que es prengués un temps de "reflexió" per que just ara es cuant comença "el bon temps" pel 4x4, pluges, fang y neu jejeje.
FINS AVIAT
bigpatrol

Notapor antogomez » 07 Nov 2017, 19:40

bigpatrol escribió:Ara es cuant comença "el bon temps" pel 4x4, pluges, fang y neu jejeje.
FINS AVIAT

No hi estic pas d'acord, ara no és el millor temps, fa fred, el dia és curt, els boscos estan pelats i els animalons s'amaguen. El millor temps és la primavera que diuen que la sang altera i si et mulles els peus amb el fang, els basals o la neu amb un tres i no res estan secs i a tornar-hi. :lol: :lol: :lol:
antogomez

Notapor maskyls » 10 Nov 2017, 10:41

antogomez escribió:
bigpatrol escribió:Ara es cuant comença "el bon temps" pel 4x4, pluges, fang y neu jejeje.
FINS AVIAT

No hi estic pas d'acord, ara no és el millor temps, fa fred, el dia és curt, els boscos estan pelats i els animalons s'amaguen. El millor temps és la primavera que diuen que la sang altera i si et mulles els peus amb el fang, els basals o la neu amb un tres i no res estan secs i a tornar-hi. :lol: :lol: :lol:

Discrepo totalmente , ya que estoy de acuerdo con BigPatrol ahora llega lo bueno, nieve, hielo, barro, liadas, esas salidas que eran de 4h y se oscurece y aun estas liado riendo jeje son las que al final acabas recordando como buenos momentos!

Jeje
un saludo a todos
christian

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk Pro
maskyls

Notapor bigpatrol » 10 Nov 2017, 15:01

Esas esas, recuerdo una vez que una salida que teoricamente tenía que acabar a las 2 ó 3 de la tarde nos pilló una nevada y después de desatascar un montón de coches nos tuvimos que dar la vuelta, se nos hizo de noche y nevando, una de las escenas más espectaculares que he visto, con las luces iluminando los abetos, era en el Pirineo mientras no paraba de nevar !!UNA PASADA!!
bigpatrol

Notapor antogomez » 14 Nov 2017, 15:11

Tot són gustos, per mi això de passar-se tot un matí o una tarda o tot el dia intentant superar fangueres, nevades o glaçades se'm fa una mica pesat, prefereixo rutes llargues i si pel camí hi ha una complicació, mirar de superar-la, però anar a buscar-la expressament, serà que no.
antogomez

Notapor JKlluis » 16 Nov 2017, 20:02

antogomez escribió:Tot són gustos, per mi això de passar-se tot un matí o una tarda o tot el dia intentant superar fangueres, nevades o glaçades se'm fa una mica pesat, prefereixo rutes llargues i si pel camí hi ha una complicació, mirar de superar-la, però anar a buscar-la expressament, serà que no.

Jo lambe soc d'aquest pare..... ruta llarga, bones vistes, picnic si es pot sino alguna masia de la zona i si trovo complicaciones, mirar de pasar-ho, pero no amar expresamente a buscar-ho.
JKlluis

Anterior

Volver a General