Mapa Google 4x4

Foro para preguntas generales, explicaciones, anécdotas, etc.

Moderador: maskyls

Re: Mapa Google 4x4

Notapor xinoxano » 01 Dic 2017, 16:57

A mi em sembla interessant.
I tot i que les meves rutes estan penjades a wickiloc les poso a disposició.
Si expliques que s'ha de fer jo m'apunto a participar.
Jo posaria, si és possible, els punts de diferents colors segons la dificultat i diferents icones segons la distància de la ruta
Imagen
https://gaudirdel4x4.wordpress.com/
xinoxano

Notapor etxivi » 01 Dic 2017, 17:33

xinoxano escribió:A mi em sembla interessant.
I tot i que les meves rutes estan penjades a wickiloc les poso a disposició.
Si expliques que s'ha de fer jo m'apunto a participar.
Jo posaria, si és possible, els punts de diferents colors segons la dificultat i diferents icones segons la distància de la ruta

Si, aixó de posar els diferents colors ho tinc plantejat.
DADES :
Ubicació amb coordenades Wgs84(gps) i enllaçada a Google Maps , així el Maps ens porta fins al lloc.
Descripció curta i dificultat (que ja vindria marcada pel color)
Si hi ha track o varis tracks a wikiloc posar l'enllaç (això sí, sempre que estigui fet per un mateix i comprovat.
Estaría bé posar el telefon de la persona que ha fet o ha dit el lloc, ja que si hi ha algun problema sempre es pot fer trucada.
..... i tantes opcions com es vulgui.

A veure que va sortint i m'hi poso.
etxivi

Notapor dimet » 02 Dic 2017, 02:00

Jo ho trobo moolt interessant, però en aquests moments em sento al·ludit amb aquests que esperem que ens treieu a passejar [CRYING FACE] (i tot i això, he hagut de deixar escapar alguna sortida per motius personals, totalment aliens al fòrum!)
Bàsicament fa temps que no surto i, de fet, només em limito a intentar descobrir nous camins per tornar de la feina cap a casa (Manlleu - Centelles)...
Suposo que quan vinguin temps millors podré aportar quelcom més "emocionant"...
De debò penso que aquesta iniciativa és interessant i miraré d'aportar el poc (molt poc) que conec.
Endavant!

Salut,
David
Des d'Osona amb un Disco3.
dimet

Notapor tanato » 03 Dic 2017, 06:25

Hem sembla una idea fantàstica, crec que es una bona manera de facilitar el sortir de ruta i de mobilitzar el personal, ja que moltes vegades amb Wikiloc mateix pots començar una ruta que et penses que es familiar, y et pots trobar com el que els va passar fa uns dies k es van tirar tot el dia per fer un matinal amb família ( Bueno, això potser por passar igualment, Pk les condicions meteorològiques te la poden jugar i molt) però si la ruta està contrastada amb algú que l’ha fet recentment millor que millor! Per tant, mirarem de poguer-hi aportar el màxim que poguem!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
tanato

Notapor josepgrauestevez » 03 Dic 2017, 09:58

Hola bones, també es podria crear un usuari de wikiloc de 4x4 catalunya, repartir el nom i la contrasenya d'accés a usuaris actius, i que cadascú pugui penjar-hi les rutes que fa. Després els altres que van fent les rutes, a l'apartat de comentaris, poden anar fent anotacions de com han trobat ells la ruta, l'estat dels camins, obstacles, etc...
Imagen
josepgrauestevez

Notapor etxivi » 04 Dic 2017, 11:32

dimet escribió:Jo ho trobo moolt interessant, però en aquests moments em sento al·ludit amb aquests que esperem que ens treieu a passejar [CRYING FACE] (i tot i això, he hagut de deixar escapar alguna sortida per motius personals, totalment aliens al fòrum!)
Bàsicament fa temps que no surto i, de fet, només em limito a intentar descobrir nous camins per tornar de la feina cap a casa (Manlleu - Centelles)...
Suposo que quan vinguin temps millors podré aportar quelcom més "emocionant"...
De debò penso que aquesta iniciativa és interessant i miraré d'aportar el poc (molt poc) que conec.
Endavant!

Salut,
David

Dimet....no pateixis...tots tenim en certs moments més o menys dificil aportar.... només cal tenir-ne ganes!!!
etxivi

Notapor etxivi » 04 Dic 2017, 11:34

tanato escribió:Hem sembla una idea fantàstica, crec que es una bona manera de facilitar el sortir de ruta i de mobilitzar el personal, ja que moltes vegades amb Wikiloc mateix pots començar una ruta que et penses que es familiar, y et pots trobar com el que els va passar fa uns dies k es van tirar tot el dia per fer un matinal amb família ( Bueno, això potser por passar igualment, Pk les condicions meteorològiques te la poden jugar i molt) però si la ruta està contrastada amb algú que l’ha fet recentment millor que millor! Per tant, mirarem de poguer-hi aportar el màxim que poguem!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Per això és molt important tenir rutes contrastades.
I sí...en certs moments a causa del temporal és poden espatllar...però si es comunica és pot anar actualitzant l'informació i així estarem informats.
etxivi

Notapor etxivi » 04 Dic 2017, 11:35

josepgrauestevez escribió:Hola bones, també es podria crear un usuari de wikiloc de 4x4 catalunya, repartir el nom i la contrasenya d'accés a usuaris actius, i que cadascú pugui penjar-hi les rutes que fa. Després els altres que van fent les rutes, a l'apartat de comentaris, poden anar fent anotacions de com han trobat ells la ruta, l'estat dels camins, obstacles, etc...

ës molt bona idea....el que no sé és si el wikiloc el pots limitar a la gent que tu vols o és d'accés públic per tothom. Ho investigaré.
etxivi

Notapor maskyls » 06 Dic 2017, 12:49

Bones,

Jo tinc un usuari creat pel foro, en el qual si voleu em passeu les rutes i les puju jo, o bé compartim el password o el resetejo i el donem perque tothom pugui pujar rutes realitzades.

Ja em dieu que preferiu!!!
Salut
maskyls

Notapor josepgrauestevez » 06 Dic 2017, 13:43

De moment el podries gestionar tu, i a mesura que es vagi ampliant, als usuaris que mes actius siguin, els pots donar el password. El que hauriem de fer es nomes posar-hi rutes fetes per cadascu.
Imagen
josepgrauestevez

AnteriorSiguiente

Volver a General