Re: Mapa Google 4x4

Foro para preguntas generales, explicaciones, anécdotas, etc.

Moderador: maskyls

Notapor Antuan » 07 Dic 2017, 17:26

Adelante. Yo tengo varias rutas interesantes. Seguro que entre todos hacemos una buena colección.
Antuan

Notapor xinoxano » 07 Dic 2017, 21:24

Bona tarda
Jo penso que es més visual un mapa tipus google on es veuen les icones de les rutes i en un cop d'ull les tens situades al mapa, clican sobre la icona tens un enllaç per anar al track de Wickiloc sigui de l'usuari del foro o de qualsevol altre.
en un mapa google pots posar diferents capes, per exemple per longitud.. fins a 50 km, de 50 a 100, de 100 a 150, i dintre de cada capa les icones de diferent color segons la dificultad (és una idea). Les capes les pots veure totes a juntes o per separat segons les seleccionis, es poden fer capes per comarques o zones, i pot haber un responsable de actualitzar cada zona o capa del mapa, etc..
Hi ha moltes possibilitats, tan sols cal ganes.
Un exemple

https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 999586&z=6

Per altra banda hi ha companys i jo, mateix que tenim blog i/o perfils de wickiloc i les rutes que fan o fem ens agrada publicar-les en el nostre blog o perfil. Jo no tinc cap problema perquè s'enllacin les rutes que jo he fet en aquest mapa però les continuaré penjant en el meu blog i perfil de wickiloc

Salut
Imagen
https://gaudirdel4x4.wordpress.com/
xinoxano

Notapor tanato » 17 Dic 2017, 10:14

Vinga va, començem a ficar fil a l’agulla, jo miraré d’ajudar amb el que pugui i sàpiga fer, en el demés només podré donar suport psicològic! Bueno dit això esperem a l’espera de novetats i d’instruccions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
tanato

Notapor xinoxano » 18 Ene 2018, 18:53

Bones tardes
No se si amb maps poden haver-hi diferents "administradors", per dir-ho d'alguna manera, que puguin posar-hi dades. Si fos així hi podria haver diferents encarregats que, per zones, introduisin rutes.

Si per privat em passes el teu correu puc enviar-te les rutes que he fet jo en fitxers KML.

Salut
Imagen
https://gaudirdel4x4.wordpress.com/
xinoxano

Notapor Juan Giménez » 04 Feb 2018, 11:10

Hola a todos

Buena aportación aun que la inforativa y yo no somos compatibles

Saludos
Juan Giménez

Notapor josepgrauestevez » 18 Feb 2018, 02:54

Va gent, que s'animi la gent a enviar les rutes, que està quedant un mapa molt xulo.
Imagen
josepgrauestevez

Anterior

Volver a General