Re: Mapa Google 4x4

Foro para preguntas generales, explicaciones, anécdotas, etc.

Moderador: maskyls

Notapor antogomez » 28 Nov 2017, 13:46

+++++
Última edición por antogomez el 20 Feb 2018, 19:29, editado 2 veces en total
antogomez

Notapor charly monterO_O » 29 Nov 2017, 18:20

sento comunicarvos que no m'estic enterant de res, tot i que es una cosa que m'interesa
charly monterO_O

Notapor Antuan » 30 Nov 2017, 10:30

Me parece buena idea. En otro post ya propuse hacer un listado de rutas. Que cada uno aporte la suyas pero no funcionó. A ver si esta iniciativa funciona mejor porque entre todos seguro podríamos hacer una base de rutas/zonas interesante.
Antuan

Notapor Antuan » 01 Dic 2017, 12:04

Esta genial. Como podemos colaborar y añadir rutas o lugares?
Antuan

Notapor xinoxano » 01 Dic 2017, 16:57

A mi em sembla interessant.
I tot i que les meves rutes estan penjades a wickiloc les poso a disposició.
Si expliques que s'ha de fer jo m'apunto a participar.
Jo posaria, si és possible, els punts de diferents colors segons la dificultat i diferents icones segons la distància de la ruta
Imagen
https://gaudirdel4x4.wordpress.com/
xinoxano

Notapor dimet » 02 Dic 2017, 02:00

Jo ho trobo moolt interessant, però en aquests moments em sento al·ludit amb aquests que esperem que ens treieu a passejar [CRYING FACE] (i tot i això, he hagut de deixar escapar alguna sortida per motius personals, totalment aliens al fòrum!)
Bàsicament fa temps que no surto i, de fet, només em limito a intentar descobrir nous camins per tornar de la feina cap a casa (Manlleu - Centelles)...
Suposo que quan vinguin temps millors podré aportar quelcom més "emocionant"...
De debò penso que aquesta iniciativa és interessant i miraré d'aportar el poc (molt poc) que conec.
Endavant!

Salut,
David
Des d'Osona amb un Disco3.
dimet

Notapor tanato » 03 Dic 2017, 06:25

Hem sembla una idea fantàstica, crec que es una bona manera de facilitar el sortir de ruta i de mobilitzar el personal, ja que moltes vegades amb Wikiloc mateix pots començar una ruta que et penses que es familiar, y et pots trobar com el que els va passar fa uns dies k es van tirar tot el dia per fer un matinal amb família ( Bueno, això potser por passar igualment, Pk les condicions meteorològiques te la poden jugar i molt) però si la ruta està contrastada amb algú que l’ha fet recentment millor que millor! Per tant, mirarem de poguer-hi aportar el màxim que poguem!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
tanato

Notapor josepgrauestevez » 03 Dic 2017, 09:58

Hola bones, també es podria crear un usuari de wikiloc de 4x4 catalunya, repartir el nom i la contrasenya d'accés a usuaris actius, i que cadascú pugui penjar-hi les rutes que fa. Després els altres que van fent les rutes, a l'apartat de comentaris, poden anar fent anotacions de com han trobat ells la ruta, l'estat dels camins, obstacles, etc...
Imagen
josepgrauestevez

Notapor maskyls » 06 Dic 2017, 12:49

Bones,

Jo tinc un usuari creat pel foro, en el qual si voleu em passeu les rutes i les puju jo, o bé compartim el password o el resetejo i el donem perque tothom pugui pujar rutes realitzades.

Ja em dieu que preferiu!!!
Salut
maskyls

Notapor josepgrauestevez » 06 Dic 2017, 13:43

De moment el podries gestionar tu, i a mesura que es vagi ampliant, als usuaris que mes actius siguin, els pots donar el password. El que hauriem de fer es nomes posar-hi rutes fetes per cadascu.
Imagen
josepgrauestevez

Siguiente

Volver a General